Czy Was tez wkurzają reklamy?

Prezesi firm bardzo często stają przed dylematem, jakie metody marketingowe wybrać, aby pomnożyć liczbę kupujących, aby podnieść dochody przedsiębiorstwa. Reklama dzisiejszych czasów nie polega tylko na udzielaniu się w mediach typu: radio, czy tv. Działania promocyjne są obecnie szalenie złożonym procesem i korzysta z wielu technik. Niesłychanie popularna jest promocja firmy internetowa, a szczególnie cieszący się uznaniem tzw. social media marketing. Warto wspomnieć, iż nie jest to natarczywa wersja reklamy, którą klienci omijają.
Social media to zabiegi na serwisach skupiających społeczność w Internecie. Najbardziej znane i co za tym idzie często wykorzystywanymi serwisami skupiającymi społeczność w Polsce są: fotka.pl, Kwejk, Google+, Flaker. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju niewiele, bo 5 % podmiotów działa w zakresie social media. Bezsporny jednakże jest naturalnie fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, albowiem Internet staje się potęgą, a ilość surfujących wciąż wzrasta. Ważne jest pokazanie firmy na Facebooku, założenie tam fanpage’a i systematyczne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na reklamę to tzw. custom publishing. Są to narzędzia nowoczesnej reklamy, które w doskonały sposób kreują wizerunek marki. Klienci bardziej łaskawie odnoszą się do tego typu reklamy, gdyż nie narzuca się ona klientowi, pozwala na samodzielność wyboru np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To w rękach klientów jest decyzja, czy chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. Tym samym ten model reklamy jest najskuteczniejszy.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s